ח"כ ישראל אייכלר סייר במיון 'טרם' בירושלים

    אתר קול חי No Comments on ח"כ ישראל אייכלר סייר במיון 'טרם' בירושלים
    23:54
    05.05.24
    אבי יעקב No Comments on "ערים מועטות שניתן לצעוד בהן עם כיפה ללא אבטחה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

     חבר ועדת הרווחה והבריאות ח"כ הרב ישראל אייכלר יו"ר הועדה לפניות הציבור סייר במיון 'טרם' בירושלים והביע התפעלותו מטיב השירות המקצועי המוענק למטופלים.

    את ח"כ אייכלר אירחו ראשי רשת 'טרם' ובהם מנכ"ל הרשת מר נתן אפלבאום ד"ר גבי פולאק מנהל פיתוח טרם וצור אדמון מנהל מחוז טרם ירושלים שסקרו בפני היו"ר את יתרונות הטיפול ב'טרם' ועל כך שבזכות הטיפול, נמנעים המטופלים מלהגיע לחדרי המיון הסואנים, כשאת הטיפול המקצועי והמהיר ביותר הם יכולים לקבל בסמוך לביתם ובמהירות.

    מנכ"ל 'טרם' מר נתן אפלבאום הציג בפני יו"ר הועדה לפניות הציבור את היערכות הרשת לקראת ימי החורף ותגבור הצוותים על מנת שהמטופלים לא יידרשו להמתין זמן ממושך. כן הציג אפלבאום את תוכניות ההתפתחות העתידיות ואת תוכנית עוזרי הרופא שמוביל טרם רחבי הארץ, ח"כ הרב אייכלר שיבח את יוזמת עוזרי הרופא בטרם ואת חשיבותו הרבה למערכת הבריאות בישראל.

    לאחר סיור ממושך שערך במקום הביע ח"כ אייכלר את התפעלותו מהטיפול המקצועי והמהיר לו זוכים המטופלים.

    בסיום ביקורו אמר ח" הרב אייכלר: "טרם הצליח לחולל מהפכה בתחום הרפואה הדחופה, ושמחתי לגלות בביקורי כי המקצועיות והשירות הם נר לרגלי טרם שמתפתחת ללא הרף".

    ל'טרם' הסדרים עם רוב קופות החולים כאשר מהלקוח נדרשת השתתפות עצמית שנעה בין 0-84 ₪, בהתאם לקופה בה הוא חבר.

    את מיוני 'טרם' ברחבי הארץ פוקדים למעלה מ-600 אלף מטופלים אשר מקבלים שירותים מגוונים בידי בכירי אנשי המקצוע הרפואיים כאשר במיון מעטפת רחבה של שירותי מעבדה, רנטגן והדמיה, לצד טיפולים מגוונים הניתנים בידי רופאים בכירים. על פי נתוני 'טרם' חוסכים רוב רובם של המטופלים עם הגעתם ל'טרם' את ההגעה לחדרי המיון המרוחקים והסואנים ובכך משלימים את הטיפול המקצועי במסגרת מיון 'טרם' בתוך כשעה.



    0 תגובות